Van de voorzitter

De naam ‘Branchevereniging VvE Professionals’ hebben we met uiterste zorgvuldigheid gekozen. VvE beheer is een vak dat alleen met voldoende kennis én gedrevenheid kan worden uitgevoerd. Er komt heel wat bij kijken voordat een beheerder zich professional kan noemen. Een gedegen opleiding en diploma is een goede basis, daarna komt ervaring.

Wij zijn er voor u als beheerder met adviezen, kennisoverdracht, en een luisterend oor. Samen kunnen we zoeken naar de juiste oplossing over zaken die essentieel zijn. De verharding en agressie neemt overal hand over hand toe. Ook binnen het VvE beheer krijgen we regelmatig meldingen van verbale en soms fysieke bedreigingen. Gaan we dit normaal vinden of proberen we met elkaar hier wat aan te doen? Luisteren naar en leren van elkaar kan veel oplossen en verhelderen. Maar ook hoor en wederhoor is voor ons een onderwerp dat hoog in het vaandel staat en aandacht krijgt.

De behoefte naar een transparante, zichtbare branchevereniging komt vanuit de markt. Vele jaren kennis en nog veel meer jaren ervaring hebben doen besluiten om dit te bundelen in een daadkrachtige, zichtbare branchevereniging. Niet alleen VvE beheerders, maar we gaan ook bedrijven betrekken die ons kunnen en willen ondersteunen. De eerste aanmeldingen zijn al binnen. Heeft u als bedrijf interesse neem dan contact met ons op!

Tijdens de eerste ledenbijeenkomst hebben we gezamenlijk 12 speerpunten benoemd welke onze aandacht gaan krijgen. Uiteraard is opleiding en kennisoverdracht daar een van. De eerste workshop op 22 februari jl. is door de deelnemers als zeer positief ervaren en voor herhaling vatbaar.

Als VvE Professionals staan wij voor u klaar om samen het beroep VvE beheer te optimaliseren. Interesse, stuur een e-mail en wij nemen persoonlijk contact met u op.

Namens het bestuur
Piet van Herwijnen